• akcijasi.jpg
  • IMG_0653_resize.JPG
  • IMG_20170211_104915_resize.jpg
  • IMG_20170211_112531_resize.jpg
  • IMG_20170214_133347_resize.jpg
  • maskenbal-crnobela.jpg
  • Maskenbal2014.jpg
  • sirimo_prijateljstvo.jpg
  • Skola i crkva7.png
  • Skola Sveti Sava Subotica - 3d - 4.jpg

Пријављивање

Ко је на мрежи: 39 гостију и нема пријављених чланова

Почетна страна

ПРОЈЕКАТ ПРОГРАМА ЕРАЗМУС+ (други дан)

   Другог дана боравка у школи у Љубљани учитељица Мирјана Лончаревић је присуствовала и пратила по два часа у трећем и првом разреду, док је наставник Горан Цветковић пратио час биологије и информатике у 8. разреду. Директор Новица Павловић је са директором домаћином, Владимиром Знојем, размењивао искуства о управљању школом, а предочен му је и начин функционисања повезаности и умрежености школе са Министарством просвете Словеније путем Интернета. Потписан је и Протокол о сарадњи (Cooperation Agreement) између наше две школе.


   У трећем разреду рађена је наставна јединица „Одузимање са прелазом“, где је у сврху понављања коришћена интерактивна табла од стране ученика. На часу словеначког језика рађена је наставна јединица „Понављање и употреба великог слова и врсте реченица“ групним методом рада, где су групе имале различите задатке. Од информационих технологија коришћени су таблет и интерактивна табла, на којима су ученици вршили самопроверавање свог знања, а учитељица имала само улогу усмеравања и провере урађених задатака.
   У 1. Разреду, на часу словеначког језика, коришћена је интерактивна табла за интерпретацију приче „Деда и репа“. Ученици су вршили сами избор задатака које желе да раде, а односили су се на илустрацију приче, повезивање ликова са исхраном или стваралачки рад на тему илустрације „шта све светли“. Улога учитеља је била да провери да ли су задаци урађени.
   На часу физичког рађен је метод рада по станицама, а у циљу развијања моторичких способности. Што се активности тиче, ученици су трчали, скакали, позили, ходали и пењали се на узрасно прилагођеним реквизитима и справама (трамболина, ниска греда, шведска клупа, мини пењалица, шведски сандук, конопац, полулопта, лестве, тобоган и еластична лопта).
   Уочено је да се велика пажња у нижем узрасту посвећује правилном физичком развоју, јер се у школи одржава 4 часа физичког васпитања недељно (три часа држи наставник физичког, а један учитељ). Осим тога, ученици 3.и 4. Разреда одлазе на градски базен три пута недељно као на обавезну активност.
   Уочено је да се у школи посебна пажња посвећује рециклажи отпада, (пошто у свакој учионици ученици селектују отпад у три посебне канте) и негује се правилан однос према раду, јер дежурни ученици доносе ужину у разред и брину о хигијени после обављене ужине. Ученици старијих разреда имају распоред дежурних ученика у кантини, са задатком да помажу особљу кухиње при чишћењу и селектовању посуђа и есцајга.
   Од стране учитељице Мирјане, уочено је дисциплиновано понашање деце већ у најранијем узрасту и висок ниво сарадње ученика у групном облику рада, као и правилна употреба савремених средстава (интерактивне табле и таблета).