ПРОЈЕКАТ ПРОГРАМА ЕРАЗМУС+ (четврти дан)

Од посета данашњим часовима издвојили би час технике и технологије у 6.разреду. Наставна јединица је била "Заштитна средства код руковања машинама". Ђаци су најпре поразговарали са наставницом на ту тему, набројали шта се све користи у ту сврху, а потом су прешли у просторију у саставном делу учионице, где се налазе електричне машине којима су руковали. Школа има две моделарске тестере, брусилицу, бушилице и усисивач са фиксно уграђеним цревима везаним за машине, тако да се приликом рада прашина ствара минимално. Школа има 6 малих лего робота, који се могу

програмирати уз помоћ рачунара, и могу п да прате путању у облику црне линије која им се постави. Раде на врло сличном принципу као и М-бот роботићи које је добила наша школа.Роботићи се могу управљати даљинским управљачем или преко андроид апликација путем блутута. Што се њиховог програмирања тиче, постоји програм на рачунару који се састоји од графичких блокова са наредбама лако разумљивим за децу, па управљање на тај начин могу да савладају релативно лако. Међутим, због одсуствовања наставника који раде са њима, нисмо били у могућности да видимо час рада са роботићима.

Посећен је час музичке културе у 7.а .Наставна јединица: Музика средњег века, са методом групног рада.Ученици су самосталним стваралачким радом дочарали музику Маора, Индијанаца, Словенаца и Кинеза, користећи покрет и различите покрете које су самостално у групама по 5-6 ученика смислили и извели. Следећи час је био час матерњег језика у 3.а. Ученици су читали текст о Ромској популацији а учитељица их је наводила на толерантност и мултикултуралност. Касније су самостално читали текст о добром дечаку и имали задатак да праве стрип.

Након посете школи, остатак дана наша екипа је отишла у обилазак прелепог планинског амбијента Језерско, Бледског и Бохињског језера.